понедельник, 29 октября 2012 г.

Модуль 9


Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні
можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце
диференційованого навчання -яке потребує застосування різних методичних підходів від учителя:
• за навчальним матеріалом – точно визначати те, що учні
мають вивчити, та способи отримання знань та навичок;
• за процесом – порекомендувати різні шляхи роботи зі змістом
(під керівництвом учителя, самостійно тощо);
• за продуктами навчання – дозволити учням самостійно
обирати способи та інструменти для створення та
презентування продуктів навчальної діяльності;
• за навчальним середовищем – створити гнучке навчальне
середовище, де будуть тихі зони й місця для спілкування та
взаємодії, і навчіть прийомів, які призведуть до незалежності
кожного в навчанні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий